Dziękujemy Państwu za udział w konferencji: „Jak przygotować organizacje do wdrożenia dyrektywy o transparentności wynagrodzeń?”.
Zaprezentowaliśmy kilka perspektyw ujęcia tego zagadnienia:
👉 perspektywę prawną omówił Łukasz Kuczkowski z Kancelarii Raczkowski
👉 perspektywę zbierania i analizy danych przedstawili reprezentanci dostawców raportów płacowych Krzysztof Nowak z Mercer Poland oraz Krzysztof Gugała z WTW
👉 perspektywę zmian organizacyjnych, strategii, kultury i różnych możliwości wdrożenia nowych regulacji przedstawił Wojciech Kosiorek z Korn Ferry
👉 doświadczenia sektora bankowego we wdrażaniu regulacji dotyczących przejrzystości wynagrodzeń omówiła Katarzyna Sidor - Dąbrowski
👉 przykład przygotowania organizacji do wdrożenia dyrektywy o przejrzystości wynagrodzeń zaprezentował Łukasz Sowiński z Agora SA
👉 przykład narzędzia do analizy danych przedstawił zespół GGS IT Consulting
Konferencję poprowadził Piotr SIEROCIŃSKI - wielkie brawa 👏👏👏 znakomite wydarzenie i niezwykła atmosfera 📣
Wydarzenie spotkało się z dużym zainteresowaniem i uzyskało wysokie oceny uczestników.
Oto niektóre z komentarzy:
- „to wspaniale, że konferencja dotyczyła jednego tematu i, że prelegenci potrafili omówić go z tak wielu różnych punków widzenia”
- „ta konferencja daje mi dobre podstawy by zainicjować działania wdrożeniowe związane z luką płacową w mojej firmie”
- „szkoda, że w konferencji nie uczestniczyli przedstawiciele naszego Zarządu”
- „wspaniały dobór prelegentów, różne perspektywy, różne osobowości … prawdziwe ‘diversity’”
- „może warto byłoby powtórzyć tę konferencję, ale w formie ‘on-line’, by szersze grono zainteresowanych mogło dowiedzieć się więcej o dyrektywie i jej konsekwencjach dla firm”
Wszystkim Prelegentom i Uczestnikom - BARDZO DZIĘKUJEMY 👏👏👏
Temat będzie przez Instytut Wynagrodzeń kontynuowany.
Zapraszamy na konferencję inicjującą
działalność Stowarzyszenia INSTYTUT WYNAGRODZEŃ
Temat:
Jak przygotować organizacje do wdrożenia dyrektywy o transparentności wynagrodzeń?
Termin:
21 wrzesień 2023r.
Miejsce:
Warszawa, Centrum Nauki Kopernik
Koszt:
600 PLN
Zapraszamy na konferencję inicjującą
działalność Stowarzyszenia INSTYTUT WYNAGRODZEŃ
Temat:
Jak przygotować organizacje do wdrożenia dyrektywy o transparentności wynagrodzeń?
Termin:
21 wrzesień 2023r.
Miejsce:
Warszawa, Centrum Nauki Kopernik
Koszt:
600 PLN
Uwaga: Jeżeli chcesz skorzystać z rabatu 10% w pierwszej kolejności opłać składkę członkowską w wysokości 180 zł. Rabat zostanie aktywowany po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia w poczet Członków Stowarzyszenia Instytut Wynagrodzeń.
Informujemy, że wszystkie miejsca na konferencję zostały wyprzedane.
Dziękujemy za Państwa zainteresowanie.
Zapraszamy na przyszłe wydarzenia.
Formularz zgłoszeniowy
Klikając przycisk "Wyślij zgłoszenie" zostaną Państwo przekierowani do sklepu IW, w którym będzie można zakupić udział w konferencji.
Jeżeli zamierzają Państwo zakupić wstęp dla większej ilości osób, prosimy o wybranie odpowiedniej ilości w zamówieniu i wpisanie w polu "Uwagi" w podsumowaniu zamówienia imion i nazwisk uczestników.
Program konferencji
Prelegenci
Łukasz KUCZKOWSKI
Radca prawny
Partner Zarządzający Kancelarii Raczkowski
Łukasz posiada prawie 20-letnie doświadczenie w szeroko rozumianym prawie HR. Jest doradcą rekomendowanym przez międzynarodowy ranking The Legal 500 EMEA w dziedzinie prawa pracy oraz white-collar crime.
Doradzał spółkom z branży handlowej, energetycznej, logistycznej, technologii, mediów i telekomunikacji (TMT) oraz farmaceutycznej.
Jest odpowiedzialny za projekt „HR bez papieru”, którego celem jest digitalizacja procesów w obszarze HR.
Krzysztof NOWAK
Partner
Mercer Polska
Krzysztof Nowak jest Prezesem Zarządu i konsultantem w Mercer (podmiot Grupy MMC, notowanej na Giełdzie w Nowym Jorku). W Polsce Mercer zatrudnia ponad 100 osobowy zespół konsultantów z zakresu HR, wynagrodzeń oraz świadczeń pracowniczych w tym największy w Polsce zespół doradców z zakresu emerytur i brokerów ubezpieczeniowych. W Mercer pracuje od 1999 roku. Jako konsultant specjalizuje się w obszarach doradztwa emerytalnego, świadczeń pracowniczych i strategicznych zagadnień związanych z wynagradzaniem. W latach 1990 – 1995 związany z rynkiem giełdowym.
Od 1991 wykładowca WSB w Poznaniu. Od kilku lat felietonista Rzeczpospolitej (internetowe wydawnictwo poświęcone zagadnieniom emerytalnym). Autor szeregu artykułów i książek poświęconych rynkowi kapitałowemu i systemowi emerytalnemu. Absolwent AE w Poznaniu.
Krzysztof GUGAŁA, MBA
Dyrektor Zarządzający
WTW
Zarządza zespołem „Praca i Wynagrodzenia” w WTW – polskim oddziale międzynarodowej firmy oferującej rozwiązania doradcze, brokerskie i technologiczne. Współtwórca i aktywny uczestnik polskiego rynku doradztwa HR od ponad 30 lat. Od roku 1996 odpowiada za realizację w Polsce badań rynku wynagrodzeń, polityk HR i świadczeń.
Współtwórca autorskich modeli badań wynagrodzeń i innych inicjatyw z obszaru controllingu HR. Ekspert w obszarze projektowania i wdrażania oraz pomiaru efektywności: strategii i rozwiązań dedykowanych całkowitym pakietom wynagrodzeń, w tym projektowanie i wartościowanie stanowisk, płaca za kompetencje, systemy premiowe, wynagrodzenia długoterminowe, benefity – składające się na EX – Doświadczenie Pracownika.
Wykładowca, autor pozycji książkowych, publikacji, podcastów i wystąpień. Członek władz Polskiego Stowarzyszenia HR.
Łukasz SOWIŃSKI, MBA
Dyrektor HR,
AGORA S.A.
Od ponad 15 lat związany z obszarem HR. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego – Wydziału Zarządzania. Studiował na Universidad Complutense w Madrycie i Uniwersytecie w Kolonii, uzyskał tytuł MBA for HR na Uczelni Łazarskiego.
Wcześniej pracował dla międzynarodowych koncernów, m.in. Metro AG i Hyatt International, polskiej firmy Capital Service i Krajowej Izby Rozliczeniowej oraz agencji rekrutacyjnej Kornblit &Partners.
Jest wykładowcą uczelni SWPS, SGH i WSB, trenerem oraz coachem, a także członkiem think tanku HR Influencers. Został doceniony tytułem Top HR Manager Polska 2016.
Wojciech KOSIOREK
Senior Principal
Korn Ferry Polska
Od ponad 15 lat związany z doradztwem organizacyjnego i HR najpierw w Hay Group, następnie w Korn Ferry.
Wspiera organizacje ze wszystkich sektorów przede wszystkim w zagadnieniach organizacyjnych, efektywnościowych i wynagrodzeniowych. Poza konsultingiem pracował w handlu detalicznym i grupie mediowo-ecommerce’owej.
Prowadzi i wspiera projekty w wielu krajach i kręgach kulturowych (Europa, Afryka, Bliski Wschód).
Absolwent Wydziału Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego, prowadził zajęcia m.in. na studiach podyplomowych Wydziału Zarządzania UW.
Katarzyna SIDOR-DĄBROWSKI
Dyrektor ds. Wynagrodzeń
Pekao S.A.
Wszechstronny Manager z 20-letnim zróżnicowanym doświadczeniem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi zdobytym w dużych organizacjach z sektora IT, logistyki i bankowości. Posiada doświadczenie oraz umiejętności formułowania i rekomendowania strategii wynagrodzeniowych oraz polityk wdrażanych w organizacjach, zapewniających systemy motywacyjne zgodne z obowiązującymi wymogami krajowego i europejskiego regulatora w sektorze bankowym, jak również efektywnością kosztową i wsparciem dla realizacji celów biznesowych.
Wykształcenie wyższe w obszarze socjologii, uzupełnione zostało studiami podyplomowymi z zakresu prawa pracy oraz doktoranckimi z zarządzania i EMBA. Certyfikowany mediator.
Magdalena TUR
C&B Software Solutions Principal
GGS ITC
Jest praktykiem z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze wynagrodzeń, które zdobywała zarówno po stronie konsultingu, jak i biznesu, pracując w Polsce, jak i za granicą, także w zespołach kształtujących globalną politykę wynagrodzeniową oraz prowadząc własną działalność doradczą. Posiada również doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych wspierających zarządzanie wynagrodzeniami.
Obecnie specjalizuje się w doborze rozwiązań informatycznych oraz ustawianiu i optymalizacji procesów związanych z obszarem wynagrodzeń i pokrewnymi.
Jest także wykładowcą studiów podyplomowych C&B na Uczelni Łazarskiego, współautorką książek oraz prowadzi prelekcje, szkolenia i webinaria o tematyce wynagrodzeniowej.
Bartek PODOLSKI
Co-founder and CEO
GGS ITC
Jest współzałożycielem i Prezesem Zarządu GGS IT Consuting.
Posiada różnorodne i interdyscyplinarne doświadczenie. Pracował jako Architekt Rozwiązań Comp & Ben między innymi w Daimler czy E.ON, konsultował wdrożenia systemów Comp&Ben min. w Morgan Stanley i London Stock Exchange. W jego pracy bardzo istotna jest zdolność rozumienia zarówno potrzeb biznesowych jak i świata IT, co umożliwia efektywny dialog ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w projekty.
Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów projektowych, analizie biznesowej i przekładaniu wymagań Klienta na język IT. Buduje zespoły, które efektywnie i autonomicznie budują dedykowane rozwiązania dla Klientów.
Aneta SAMKOFF
Solutions Consultant and Content Editor
GGS ITC
Jako konsultant zajmujący się obszarem wynagrodzeń i benefitów doradza Klientom w jaki sposób mogą zoptymalizować i usprawnić swoje obecne procesy. Szczególnie interesują ją sposoby, w jakie technologia i oprogramowanie mogą uwolnić ludzi od żmudnych i powtarzalnych zadań.
Jej drugą pasją jest tworzenie treści. W tym zakresie opiera się na swoim wieloletnim doświadczeniu w badaniach i profesjonalnym pisaniu pozyskanym w USA jak i w Europie. Wierzy w ciągłe doskonalenie i nieustannie śledzi trendy.
Partnerzy konferencji
Raczkowski jest wiodącą pełnoobsługową kancelarią prawa People & Culture w Europie Środkowo-Wschodniej. W partnerstwie z klientami rozwiązuje wszystkie problemy prawne, powstające w obszarze People & Culture, związane z prawem pracy, podatkami pracowniczymi, ochroną danych, imigracją i global mobility, sporami sądowymi, compliance i przestępstwami białych kołnierzyków.
Kancelaria jest wysoko plasowana we wszystkich prestiżowych rankingach (Chambers Europe, The Legal 500 EMEA, Who’s Who Legal, The Best Lawyers, Rzeczpospolita), wyróżniana jako dynamiczny, responsywny i pragmatyczny zespół. Jest uznana za Thought Leader i międzynarodowego lidera w dziedzinie prawa pracy, imigracji korporacyjnej, przestępstw białych kołnierzyków i postępowań wewnętrznych.
Raczkowski jest członkiem Ius Laboris – czołowego międzynarodowego stowarzyszenia prawa HR, zrzeszającego wiodące kancelarie z prawie 60 jurysdykcji. Pozwala to kancelarii doradzać w projektach o zasięgu globalnym w międzynarodowych zespołach.
GGS IT Consulting automatyzuje procesy Compensation & Benefits przy użyciu technologii i danych. Firma specjalizuje się w rozwiązaniach dla Klientów o dużej skali, które często są szyte na miarę oraz dobierane pod kątem specyficznych potrzeb.
Firma analizuje, wdraża i buduje oprogramowanie oraz utrzymuje wdrożone rozwiązania. Konsultanci układają procesy z całego spektrum zarządzania wynagrodzeniami w taki sposób, aby ich realizacja była nieuciążliwa dla Zespołów Comp&Ben, przyjazna dla Biznesu oraz w pełni odzwierciedlała strategie wynagrodzeniowe Klientów.
GGS IT Consulting automatyzuje także różnorodne procesy biznesowe na wielu poziomach, od digitalizacji dokumentów, robotyzacji procesów i automatyzacji workflow, po dedykowane aplikacje biznesowe tworzone w podejściu lowcode. GGS IT Consulting ma szerokie doświadczenie w realizacji projektów lokalnych i międzynarodowych, posiada doświadczony zespół zarządzania projektami oraz własny wewnętrzny zespół supportu pomagający Klientom utrzymywać automatyzacje i służący natychmiastowym wsparciem w różnych strefach czasowych